Kapcsolódó cikkek

Francia nők diétája. A francia nők diétatippjei

francia nők diétája

Nem csodadiétáról van szó, sokkal inkább néhány táplálkozási szokás megváltoztatásáról, ám rövid idő alatt komoly eredményt érhetsz el. A francia diéta alapja Mireille Guiliano: A francia nők nem híznak című könyve.

francia nők diétája

Nem kell kalóriákat számolgatnod, nincsenek nehéz edzések, inkább arra kell összpontosítanod, hogy az elfogyasztott ételek minősége megfelelő legyen, illetve törekedj a kiegyensúlyozott táplálkozásra. Így működik a francia diéta Kicsi adagok, minőségi ételek Fontos, hogy naponta legalább három - de még jobb, ha öt - alkalommal egyél. Ne nélkülözz semmilyen francia nők diétája ételt, és minden étkezéskor fogyassz fehérjét, zsírt és szénhidrátot is.

Ügyelj a minőségre, felejtsd el a félkész és túlságosan feldolgozott élelmiszereket, a zsíros húsokat - a franciák szinte egyáltalán nem esznek sertést.

francia nők diétája

A főétkezést ne helyettesítsd turmixokkal, teákkal. Fogyassz viszont bátran étkezés közben egy pohár könnyű bort - minden nap. Ízletes zöldségek, gyümölcsök A nyári szezonban szerencsére nem kell sokat gondolkoznod azon, hogy milyen idénygyümölcsök közül válogathatsz.

francia nők diétája

Bátran fogyassz cseresznyét, epret, meggyet, dinnyét vagy bármit, amit megkívánsz. A zöldségek közül különösen ajánlott a zeller, a retek, a brokkoli, a paradicsom.

francia nők diétája

Ízesítsd ételeidet fokhagymával, kakukkfűvel, bazsalikommal, tárkonnyal, borssal - ezek mind a francia konyha jellegzetes fűszerei. Egy kis mozgás Amellett, hogy odafigyelsz a táplálkozásra, ne feledkezz meg a mozgásról se.

Nem kell különösebben megerőltetned magad, inkább arra törekedj, hogy érezd jól magad a bőrödben attól, hogy nem a televízió előtt töltöd az estédet.

francia nők diétája

Kocogj, kerékpározz esténként, vagy csak tegyél egyórás sétát a szabadban. A lényeg, hogy minden napba férjen bele egy kevés mozgás.

TARTSD MEG MAGADNAK - EGY CSIPETNYI LUXUS, AMI NEM KERÜL SEMMIBE