Mínusz 5 kiló úszással? – A szakértő válaszol

Fogyás úszással

indiai étvágycsökkentő

Imádok úszni, ex-vízilabdásként gyerekkor csak a labdát hiányolom, amikor manapság lemegyek az uszodába. Az esetek többségében távokat úszomezerötszáz, vagy kétezer métert, mindezt időre.

Igyekszem meghúzni a távokat, hogy a megálmodott 29 perc alatti másfél kilométer, és a 40 percen belüli kettőt tartani, sőt később talán javítani is, tudjam.

természetes fogyás angolul

Teszem ezt, hogy a sportteljesítményemet növeljem, és nem mellesleg azért, hogy fogyni tudjak! Igen, fogyni!

  1. Így ússz, ha fogyni (is) akarsz! - Béla Készül!
  2. Nordic walking fogyás

Úszással zsírégetés? Jól hangzik, hogy lemegyünk pancsizni, és vékonyabban szállunk ki a medencéből, de a helyzet ennyire nem egyszerű! Egy zsírégető úszás hossza legalább negyven perc megállás, érdemi pihenés nélkül, de az intenzitás is fontos!

Legyen tempója a mozgásnak, de ne sprintelj, ne lihegj folyamatosan, mert ha ezek produkálod, jó eséllyel gyorsabban úszol, mint kellene, túl magasra kúszik fel a pulzusod fogyás úszással, és elhagyod a zsírégető pulzustartományt!

Úgy lődd be magadnak, hogy ne legyen fogyás úszással fogyas blog a tempó, de még ne szakadj bele! Mell és gyors, kalóriák huss!

étrend 60 felett

Kutatások bizonyítják, hogy mellúszáskor éppen annyi kalóriát égetünk el, mint kerékpározáskor. Egy hetven kilogramm súlyú ember egy óra kimerítő mellúszással ötszáznyolcvan kalóriát használ fel.

minta étrend fogyáshoz

Gyorsúszás esetében ez a szám még magasabb, miután a mozgásban több izomcsoport érintett. Sportkutatók állítják: egy óra intenzív gyorsúszás után kilencszáz kalóriának inthetünk búcsút, ebből pedig kereken harmincöt százalékot a zsírraktárunkból vesz el szervezetünk.

Mennyi kalóriát lehet elégetni az úszással?

A mai adagom motivációként! Ma is voltam úszni, gyorsban, egyhuzamban sikerült ezerötszáz métert megtennem, mindezt perc alatt, ami többhavi rekordom.

fogyókúra férfiaknak

Múlt héten perc ment, azaz több mint fél percet sikerült javítani! Közben pár dekától is megszabadultam, legalábbis bízom benne!

Mivel nincs terhelési csúcs, az úszás kifejezetten kíméletesen edzi a szívet. Emellett a víznyomás is kedvezően hat azáltal, hogy összenyomja a bőrfelszín alatti ereket: a vér a mellkas felé tolul, így a szívnek intenzívebben kell dolgoznia.