A Vertical Diet & Peak Performance 3.0 e-könyv

Vertikális diéta. A vertikális étrend felülvizsgálatának előnyei, hátrányai és étkezési terve

Itthon Minden, amit tudnod kell a vertikális étrendről A vertikális diéta igazi sikert aratott a sportolók és azok között, akik gyorsan fejleszteni akarták az izomtömeget. A ketogén, disszociált étrend, a rina, a dán, a Dukan

Egész test egészségi állapota: 1. Bár hatékony lehet, korlátozott a változatossága, alacsony a rosttartalma, és nem biztos, hogy mindenkinek megfelel.

Milyen ételeket fogyaszthat a függőleges diéta során

A Vertical Diet-et Stan Efferding, az elit erőemelő fejlesztette ki a testépítők, az erőemelők és a komoly sportolók teljesítményének javítása érdekében. A program azt állítja, hogy alkalmi tornaterem látogatók számára is működik, akik izomtömeg-növelésre vagy fogyásra vágynak. Efferding szerint a fajta korlátozása hatékonyabbá teszi a tested számára a tápanyagok emésztését és felszívódását, aminek javítania kell az izomnövekedést, a gyógyulást, a bél egészségét és az anyagcserét.

Ez azt jelenti, hogy ezeket az állításokat nem támasztják alá tudományos bizonyítékok. Összegzés A Vertical Diet-et Stan Efferding erőemelő készítette az atlétikai teljesítmény és a gyógyulás javítása érdekében.

Mi a vertikális étrend? Előnyök, hátrányok és étkezési terv

Korlátozott számú kiváló minőségű, tápanyagban gazdag ételt népszerűsít, amelyek könnyen emészthetők. A vertikális étrendnek több összetevője van, amelyek mindegyike az izomgyarapodás maximalizálására szolgál.

intermittent fasting diéta gyakori kérdések

Noha magas a szénhidráttartalma, az étrend testreszabható úgy is, hogy megfeleljen a különféle étkezési szokásoknak, beleértve az alacsony szénhidráttartalmú étrendet, a szakaszos éhezést és a paleo diétát.

Elsődleges ételek A vörös hús és a fehér rizs alkotják a vertikális étrend nagy részét. Az étrend szószólói szerint a fehér rizs az elsődleges szénhidrátforrás, mert könnyen emészthető, különösen nagy mennyiségben.

Ez különösen fontos a nagyon magas kalóriatartalmú komoly sportolók számára. A vörös hús előnyösebb a baromfinál vagy a halnál, tápanyagsűrűsége és vas- B-vitamin- cink- és koleszterinkoncentrációja miatt, amelyek az étrend szerint fontosak az izomnövekedés és a tesztoszterontermelés szempontjából.

Mivel azonban ezzel a vertikális diéta étellel nem tudja kielégíteni az összes mikroelem-szükségletet, az étrend korlátozott mennyiségben tartalmaz tápanyagokban gazdag, könnyen emészthető ételeket, például tojást, joghurtot, spenótot és lazacot.

Korlátozások Minden olyan ételt el kell vetni, amely nem könnyen emészthető. Ide tartoznak a zöldségek, amelyek puffadást és gázt okozhatnak, például a brokkoli és a karfiol, amelyekben magas a FODMAP tartalma, valamint a hagyma és a fokhagyma. A hüvelyesek, a barna rizs és más szemek szintén megfékezettek, mert lektint és fitinsavat tartalmaznak, ami korlátozhatja bizonyos tápanyagok felszívódását 1, 2.

Vélemények

Kis hüvelyesek és zabok azonban megengedettek, amíg kihajtják vagy áztatják, hogy könnyebben emészthetőek legyenek 3, 4. Lépések Induláskor kiszámítja a bazális anyagcsere sebességét BMRvagy a testének működéséhez vertikális diéta kalóriák számát nyugalomban. Ezután kalóriákat ad hozzá az edzés rendje alapján. A testépítőknek törekedniük kell egy kalóriatöbbletre az izomtömeg növelése érdekében. Ez a folyamat a nagyobb izomnövekedést, a gyorsabb gyógyulást, valamint az intenzívebb vagy gyakoribb edzéseket hivatott támogatni.

A további kalóriák pontos száma a képzési igényeken alapul, és magában foglalja a rizs és a hús adagjának növelését, vagy egy további étkezés elfogyasztását a nap folyamán.

  1. Hogyan lehet fogyni gyorsan
  2. Az étrend, amivel 4 nap alatt is javíthatsz a sportteljesítményeden - Dívány
  3. Alsó vonal A vertikális étrend egy táplálkozási terv, amelyet egy személyi edző készített a hormonok egyensúlyának megteremtése érdekében, miközben orvosolja a táplálkozási hiányosságokat.

Miután ismét éhséget kezd érezni az étkezések között, addig ismételje meg ezt a folyamatot, amíg el nem éri a célsúlyát vagy a cél izomtömegét. Összegzés A vertikális étrenden a legtöbb kalória vörös húsból és fehér rizsből származik, bár korlátozott mennyiségű tápanyagban gazdag, könnyen emészthető étel megengedett. A kalóriák folyamatosan nőnek, vertikális diéta támogassák az izomnövekedést és a testépítést.

Testépítők, erőemelők és más izomtömeg növelni vágyó sportolók azt tapasztalhatják, hogy a vertikális étrend megfelel az igényeiknek.

fogyni két hét alatt

Támogathatja az izomnövekedést A kalóriatöbblet fontos az izomgyarapodáshoz, különösen a testépítők, az erőemelő és más komoly sportolók számára 5. Azáltal, hogy a könnyen emészthető ételekre összpontosít, a Vertical Diet megkönnyíti a gyakori, magas kalóriatartalmú ételek fogyasztását anélkül, hogy emésztési mellékhatásokat tapasztalna. Ezenkívül a diéta hangsúlyozza a szénhidrátbevitel növelését, ami hozzájárulhat az izomtömeg növeléséhez 5, 6, 7. Tanulmányok azt mutatják, hogy az edzés előtti megfelelő szénhidrátbevitel javíthatja az atlétikai teljesítményt.

hogyan fogyjak csípőből

A szénhidrátok növelhetik a fehérjeszintézist és csökkenthetik az izmok lebomlását 6, 7. Csökkentheti az emésztési tüneteket egyes személyekben Az alacsony FODMAP-tartalmú étrendek - a vertikális étrend által korlátozott ételek - kimutatták, hogy jelentősen csökkentik az emésztési tüneteket, például puffadást, gyomorgörcsöt, székrekedést és hasmenést az irritábilis bél szindrómában szenvedőknél IBS 8, 9.

A testépítők és más sportolók, akiknek gyakori, magas kalóriatartalmú ételekre a legjobb étvágycsökkentők szükségük, szintén előnyösek lehetnek, mivel az alacsony FODMAP ételek csökkentik a puffadás kockázatát.

A puffadás egyébként ronthatja az izom- és súlygyarapodást azáltal, hogy korlátozza az étkezés mennyiségét. Mégis, néhány magas FODMAP-tartalmú étel megengedett a Vertical Diet-en, beleértve a tejet, a joghurtot, az almát, a meggyet, a fügét és vertikális diéta gyümölcsöket.

Ezért érdemes elkerülni ezeket az ételeket, ha IBS-e van. Összegzés A Vertical Diet a könnyen emészthető ételekre helyezett hangsúlya segíthet az IBS-ben szenvedőknek vagy a magas kalóriatartalmú sportolóknak jobban tolerálni. Az étrend legfőbb előnye, hogy elősegíti az izomnövekedést. Fontos megjegyezni, hogy a vertikális étrendnek számos hátránya van, többek között: Alacsony rosttartalom. A megfelelő rostbevitel elősegíti a teltséget, a szív egészségét és az emésztőrendszert.

Csökkenti a krónikus vertikális diéta, vertikális diéta a 2-es típusú cukorbetegség és a rák bizonyos formáinak kockázatát is 10, 11, Kevés a prebiotikum.

Account Options

Annak ellenére, hogy azt állítják, hogy javítja a bél egészségét, a vertikális étrend sok fontos prebiotikumot kizár - étrendi rostot, amely táplálja a bélben lévő hasznos baktériumokat - beleértve a fokhagymát, vertikális diéta hagymát és az árpát 10, Korlátozott változatosságú. Az étrend korlátozó és ismétlődő, ami megnehezíti a hosszú távú betartást. Tápanyaghiányhoz is vezethet, ha nem megfelelően tervezik vertikális diéta, Nem megfelelő vegetáriánusok vagy vegánok számára.

Mivel a Vertical Diet hangsúlyozza a vörös hús bevitelét, miközben korlátozza a zöldségfélék, a gabona és a hüvelyesek bevitelét, nem alkalmas vegetáriánus vagy vegán emberek számára.

lehet e fogyni hullahoppozással

Drága követni. Míg a fehér rizs általában olcsó, a Vertical Diet más összetevői költségesek lehetnek - különösen figyelembe véve az ajánlást, hogy csak kiváló minőségű ételeket vásároljon, például fűvel táplált marhahúst és biotermékeket. Összegzés A vertikális étrend szigorúan korlátozó, költségesen követhető, alacsony az össz- és a prebiotikus rosttartalma. Táplálkozási hiányosságokhoz vezethet, és nehéz fenntartani hosszú távon. A Vertical Diet hangsúlyozza a vörös húst és a fehér rizst, miközben korlátozott mennyiségű egyéb terméket kínál.

Olajok és zsírok: extra szűz olívaolaj, kókuszolaj, avokádóolaj, vaj, diófélék Zsíros hal: a vad alaszkai lazacot erősen ösztönzik Tojás: teljes tojások Tejtermék: teljes zsírtartalmú joghurt, teljes tej, sajt Nátrium: csontleves, csirkehúsleves, jódozott konyhasó Baromfi: csirke, vertikális diéta Zab: csak ha áztatják és erjesztik Hüvelyesek: bab és más hüvelyesek, csak áztatás és erjesztés esetén Az étrend szintén arra ösztönzi a kiváló minőségű ételek fogyasztását, mint a fűvel táplált húsok, szabadon tartott tojások, valamint a bio gyümölcsök és zöldségek.

  • A VERTIKáLIS éTREND áTTEKINTéSE: ELŐNYöK, HáTRáNYOK éS éTKEZéSI TERV - ALKALMASSÁG -
  • Fenyvesi Zsófia A gyerek nem akar táborba menni, annyira fél a koronavírustól: ez a nyár más lesz, mint a többi Egy friss kutatás szerint a mediterrán diéta nemcsak egészséges, de sportképességeinket is javítja.
  • Édesburgonya [] Édesburgonya Édesburgonya Az étrend azon a feltételezésen alapul, hogy az emésztőrendszered alkalmazkodik és hatékonyabbá válik Nagyobb mennyiségű más élelmiszert használjon az erő növelése és a visszanyerés javítása érdekében.
  • A VERTIKáLIS éTREND A SOVáNY IZOMSZERZéS éRDEKéBEN - AZ EGÉSZSÉG -
  • A vertikális étrend; Csúcsteljesítmény 3

Összegzés A vertikális étrend elősegíti a tápanyagokban gazdag, könnyen emészthető ételeket. A vörös hús és a fehér rizs kivételével néhány gyümölcsöt, alacsony FODMAP-tartalmú zöldségeket, tojást, teljes zsírtartalmú tejterméket és zsíros halakat tesz lehetővé.

A vertikális étrend elriasztja az általa nehezen emészthető ételeket, valamint a magasan feldolgozott ételeket, beleértve: Gabonafélék: barna rizs, kenyér, tészta, reggeli müzlik, búzaliszt, áztatatlan zab stb. Hüvelyesek: áztatatlan lencse, bab, szója, borsó és földimogyoró Magasan feldolgozott növényi olajok: repce, szójabab, kukorica, pórsáfrány stb.

Hagyma és fokhagyma: mindenféle hagyma, fokhagyma és medvehagyma Magas FODMAP zöldségek: brokkoli, karfiol, kelbimbó, káposzta, spárga, kelkáposzta stb.

heti fél kiló fogyás

Cukoralkoholok: eritrit, xilit, szorbit stb. Hozzáadott cukor: cukorka, sütemények, pékáruk, szóda, sportitalok stb.

Alsó vonal Mi a vertikális étrend?

Kávé: rendszeres és koffeinmentes Egyéb italok: lúgosított víz Ne feledje, hogy a diéta lehetővé teszi ezeknek az ételeknek a kis mennyiségét, mindaddig, amíg a test emésztheti őket emésztési tünetek, például gáz vagy vertikális diéta nélkül.

Összegzés A vertikális étrenden nem ajánlott a szemek, a hüvelyesek, a magas FODMAP tartalmú zöldségek, a feldolgozott növényi olajok, a cukoralkoholok, a hozzáadott cukor, a kávé és a vertikális diéta víz. Itt van egy 3 napos minta menü a függőleges étrendhez. Ne feledje, hogy az étkezések száma változhat az edzésterv és a kalóriaigény függvényében.

7 kg fogyas

A Vertical Diet célja a testépítőknek és más komoly sportolóknak az izomtömeg növelésében és a teljesítmény javításában. Könnyen emészthető ételeket tartalmaz, amelyek segítenek a testnek a tápanyagok hatékonyabb felszívódásában és az emésztési mellékhatások, például a puffadás megelőzésében. A fehérje- és szénhidrátbevitel fokozása érdekében hangsúlyozza a vörös hús és a fehér rizs egyre nagyobb adagjának elfogyasztását.

Ha következetesen edz, és az izomnövelés és a súlygyarapodás módjait keresi, érdemes lehet kipróbálni a Vertikális Diétát.