Fogyókúra helyett TESTKONTROLL

Testkontroll diéta. Mínusz két kiló négy hét alatt! – Tartós fogyás megreformált Testkontroll-diétával

Az új diéta kialakításakor megtartottuk azokat a részeket, amelyek miatt sokan kedvelik ezt a módszert, megváltoztattuk azokat az elemeket, amelyek csökkentették a fogyás biztonságát, és beépítettünk néhány, a szervezeted salaktalanítását és zsírégetést is elősegítő módszert. Az eredeti Testkontroll-diétát Testkontroll diéta és Marilyn Diamond fejlesztette ki.

Az étrend alapelve, hogy a nap folyamán délelőtt lehetőleg csak friss gyümölcsöket szabad enni, majd Az eredeti módszer nem javasolja a tej és tejtermékek, húsok, halak fogyasztását, a folyadék pótlására pedig a friss gyümölcs- és zöldségleveket és a desztillált vizet javasolják.

Az ötletgazdák a diéta tartós követését ajánlják. Sajnos a szétválasztás módszere tudományosan nem igazolt, és ronthatja számos fontos tápanyag felszívódását.

7 napos testkontroll diéta

Testkontroll diéta például az étrendünkben — ha nem áll fenn tejfehérje-allergia vagy tejcukor-érzékenység — a tej és tejtermékek fontos kalcium, D-vitamin és fehérje források lehetnek. A húsok és halak gazdagok vasban, fehérjében és Bvitaminban, így ezek elhagyása, vagy mennyiségük csökkentése is ártalmas lehet.

A desztillált víz fogyasztása pedig kifejezetten károsíthatja az egészségedet és fokozhatja a különböző betegségek és hiányállapot kialakulásának kockázatát — ezért ennek a népszerű módszernek a megreformálása kifejezetten indokolt volt. A Testkontroll-diéta módosított változata Az ebédre és vacsorára fogyasztható testkontroll diéta társítható élelmiszerek listája megegyezik az eredeti módszerben fogyás leggyorsabban ételekkel.

A Testkontroll-diéta és a megreformált változat között a legnagyobb különbség az, hogy az utóbbi étrend gazdag tápanyagokban, változatosabb és könnyebben követhető. Az ebéd a vacsorával adott esetben felcserélhető. A fogások mellé a délelőtt kivételével minden esetben fogyasztható zöldség is.

Testkontroll diéta

Délelőtt fogyassz gyümölcsöt és gyümölcsleveket! Azért, hogy kivédd az ezután jelentkező farkaséhséget és gyomorsavtermelést, reggelire és tízóraira ihatsz zsírszegény tejet és ehetsz tejterméket is.

Rágcsálhatsz aszalt gyümölcsöt is, — de mivel ezek koncentráltabban tartalmaznak energiát, és az előállítás során sok vizet és vitamint veszítenek — lehetőség szerint nagy mennyiségben kerüld a fogyasztásukat.

Az ebéd zöldségből vagy gabonából és más nagy szénhidráttartalmú nyersanyagból készült étel is lehet, de utóbbi csak külön étkezések keretében, zöldségekkel kiegészítve. A vacsorát lehetőleg este 8-ig fogyaszd el. A menüdben szerepeljenek testkontroll diéta magasabb fehérjetartalmú élelmiszerek zöldségekkel kiegészítve.

Ezek is érdekelhetnek

Nem engedélyezett a korlátlan hús- és tejtermék-fogyasztás, ez ugyanis nem segíti elő a zsírleadást. Javasolt vacsora: egy szelet hús, hal, tojás, zsírszegény tej- és tejtermék pl. A bőséges folyadékfogyasztás a salakanyagok fokozott ürítésén túl elősegítheti a tömeg megtartását illetve a fogyást is, ezért fogyassz naponta minimum l alkoholmentes folyadékot!

fitt etrend vélemény

Javasolt naponta testkontroll diéta illatos és antioxidáns hatású anyagokban gazdag zöld vagy fekete teát is beépíteni az étrendbe, ezzel fokozhatod a szervezet anyagcseréjét, energiafelhasználását. Koffeintartalmú italokat mértékkel tartalmazhat az étrended.

intenset ultra diéta

A zsírégetést mozgás mellett elősegítheti a magas C-vitain tartalmú citromlé és a csipke tea fogyasztása is. Kortyolgass különböző gyümölcs teákat és zöld teát is.

Ketogén diéta Q\u0026A

A tejtermékek fogyasztása az eredeti étrenddel szemben az európai ember számára nagyon fontos, ezért ha nincs tejfehérje-allergiád vagy tejcukor-intoleranciád naponta fogyassz kalciumban és D-vitaminban gazdag sovány tejet és tejtermékeket!

Az alkoholnak magas az energiatartalma, így az alkoholos italok megnehezítik a fogyást, de az egészséges étrendbe napi dl bor fogyasztása belefér.

4 comments

Fogyaszthatsz teljes kiőrlésű lisztből készült kenyeret és tésztát is, mert gazdagok rostokban, vitaminokban, ásványi anyagokban. A cukrot mérsékelt mennyiségű barna cukorral, vagy ami még egészségesebb, ellenőrzött helyről származó lassú fogyás diéta helyettesítheted. Főzéshez használj növényi olajokat, pl. Az energiabevitel miatt javasolt lehet — orvossal, dietetikussal konzultálva - egy komplex multivitamin- és ásványianyag-készítmény szedése is — naponta.

Mire figyelj?

7és17 fogyókúrás italpor vélemények

Betegségek testkontroll diéta kérd ki szakember orvos, dietetikus tanácsát. Háziorvosod vagy dietetikusod folyamatosan felügyelje az egészségi állapotodat. Add meg a módját az evésnek! Ne siess, ne kapkodj, élvezd a körülötted lévők társaságát! Próbálj meg változatosan, négyóránként és kis mennyiségeket enni!

0 szénhidrátos diéta

Fogyassz minél több ásványvizet, teát, gyümölcsteát, mert ezzel is változatosabb és követhetőbb lesz a testtömeg-csökkentő étrend!

Mozogj rendszeresen! A mozgás még hatékonyabbá teszi a módszert. Értékelés a szakember szemével: Előnyök: A Testkontroll-diéta előnye a zöldségek és gyümölcsök nagy mennyiségű fogyasztása és népszerűsítése. A tej- és tejtermékek fogyasztása biztonságosabbá és kímélőbbé teszi az étrendet — ezek a kímélő módosítások az emésztőrendszerre is jó hatással vannak.

További cikkeink a témában

Hátrányok: Az étrend eredeti formájának követése illetve helytelen kivitelezése, vagy az ajánlottnál hosszabb ideig tartó, esetleg szigorúbb alkalmazása hiányállapotok kialakulásához vezethet és egészségkárosodást okozhat. Nincs tudományos alapja az étrendnek.

Ha kihagyod a tejet és a tejtermékeket az étrendből, gyorsabb ütemű lesz a fogyás, de feltehetően nem viszel be a szervezetbe elegendő kalciumot.

legjobb fogyókúra gyakori kérdések

Ne feledd: Tartós eredményt csak az étrend és az életmód megváltoztatásával érhetsz el. A pár hónapig alkalmazott tehermentesítő jellegű étrend után fokozatosan, egy-két hét alatt vezesd be a szétválasztás nélkül készült ételeket a táplálkozásodba és próbáld ki a Wellness- vagy Mediterrán-étrendet. A kalóriaszámoláshoz kérj tanácsot dietetikusainktól.

étrend nőknek fogyáshoz

Képek forrása: Profimédia.