Hogyan fogyjunk le 10 kilónyi zsírt egy hónap alatt edzés nélkül

Hogyan fogyjak zsírból. Hatékony és eredményes fogyás zsírból? – [8 tipp] Hasi fogyás tartósan

glutenmentes etrend hatasa

Hogyan fogyjunk zsírból? Közzétéve: Ez már lerágott csont, de úgy tűnik még mindig érdemes foglalkozni a témával. Erre egyszerű a válasz, kalóriadeficitet kell kialakítani vagyis kevesebb kalóriát kell bevinni, mint amennyit felhasználunk… de hogyan fogyjak zsírból ez mégsem ennyire egyszerű.

Nem mindegy ugyanis, hogy zsírból vagy izomból veszítjük a tömeget.

Nem megy a fogyás? Számoljunk!

Fontos tudni, hogy a testünk nem akar zsírt veszíteni, a zsírhoz fog utoljára hozzányúlni. Amíg csak lehet, testünk meg fogja tartani a raktározott zsírt. Akkor mégis hogyan fogyjak zsírból fogunk zsírt égetni? Jogos a kérdésed! A shop. Paradoxnak hangzik?

Hogyan lehet gyorsan gyorsan fogyni a zsírból, Hogyan lehet elveszíteni az extra zsírt

Pedig nem az. Szervezetünk elsődlegesen sokkal szívesebben használ szénhidrátokat energiaforrásként. Első körben az elfogyasztott szénhidrátokat, második körben az izomzatból nyert szénhidrátokat ez persze egy bonyolultabb folyamat, de a lényeg, hogy így lehet izomból fogyni zsír helyettés csak harmadik körben fog a zsírokhoz nyúlni.

Logikusan következik tehát ebből, hogy elsősorban a szénhidrátok mennyiségét kell csökkenteni az étrendben. Ez sokkal fontosabb, mint a zsírszegény étrend!

A zsírok, nagy kalóriaértékük folytán természetesen nem fogyaszthatók nyakló nélkül egy diétában legalábbis a legtöbb diéta esetében, de innen is van kivételazonban vészesen lecsökkenteni a mennyiségüket teljesen hasztalan, sőt, hosszú távon még ellenünk is dolgozhat ha ezt tesszük.

Hogyan fogyjunk (zsírból)?

Miért fontos ez? Egyszerűen azért, mert a zsírt csak az izom munkája tudja felhasználni.

super fat burner kapszula

Nem beszélve arról, hogy a tested formáját az izmaid adják majd meg, tehát, ha formás testet szeretnél, akkor valójában izmos testet szeretnél. A szervezet azért is ragaszkodik az zsírszövethez, mert a legkevesebb energiát igényli a fent tartása, ezzel szemben az izomnak marha nagy az energiaigénye, és a testünk lusta. Spórol az energiával.

köles ir diéta

Akkor most hogyan mozogjunk, hogy támogassuk a zsírvesztést és az izomtömeg megőrzését? A mozgás intenzitása és hossza határozza meg az energianyerés módját. Ez biológiailag meghatározott, bonyolult biokémiai folyamatok összessége.

l thyroxin henning fogyás

Fontos tudni azt is, hogy nem minden mozgáshoz fog a testünk zsírt használni. Amennyiben nagyon intenzív, nagyon magas pulzussal járó kardióedzéseket végzünk, hajlamos lesz gyors energiaforrás híján az izmokból pótolni a hiányt.