A KOCKAHASDIÉTA

Hasizom-erősítő diéta nők számára. "+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

hasizom-erősítő diéta nők számára fogyókúrás étrend nőknek

Van az az úszógumi, amit az ember a Balatonban pancsolva sem hord szívesen, ráadásul vége is a nyárnak, újból beindul a robot, és a kiskosztüm meg a farmernadrág sem passzol a has körüli zsírpárnákhoz. Ha le akarsz számolni a vattacukor és a tejfölös lángos nyomaival, végezd el ötnapos, szupergyors, haslapító diétánkat, és gombold be a nadrágodat!

hasizom-erősítő diéta nők számára regenor étrend 30 napos

A béltisztítás a lapos has alapja A nyári nassolás és a nyaralás alatti dőzsölés különösen megterheli az év többi részében sem kímélt emésztést.

Az adalékanyagok, a fehér liszt és az állományjavítók hasizom-erősítő diéta nők számára a bélcsatornákban, ezzel pedig nemcsak az anyagcserét lassítják le, de feszítik és megtöltik a beleket, ami aztán pluszköbcentik formájában kívülről is látható lesz.

Ha szeretnél megszabadulni az úszógumitól, első lépésként ezeket a salakanyagokat kell eltüntetned.

30 nap vegánságom Vége

Ebben elsősorban a magas élelmirost-tartalmú zöldségek és gyümölcsök segítenek, így a béltisztító diéta alatt ezek kell, hogy alkossák táplálkozási piramisod alapjait.

Gyorsabb lesz az eredmény, ha olyan ételeket válogatsz, amelyek a vízhajtásról vagy a tápcsatornák fertőtlenítéséről is gondoskodnak.

hasizom-erősítő diéta nők számára gyors fogyókúra 1 hét alatt

Ilyenek például a paradicsom, a fokhagyma, a citrusfélék, a spenót, a retek, a brokkoli, a spárga, a meggy vagy a bogyós gyümölcsök. A legjobb salaktalanító, laktató ételek A piramis következő fokán a fehérjében gazdag ételek álljanak: a sovány húsok és tejtermékek nemcsak laktatóak, de az anyagcsere-folyamatok működéséhez is nélkülözhetetlenek, ráadásul védik az izmokat, így azok a diéta alatt is biztonságban lesznek.

Kommentek száma: 12 Szerkesztő: Somogyi Rita A jó megjelenéshez hozzátartozik a formás, lapos has, vékony derék. Vajon miért van az, hogy ösztönösen ez tetszik nekünk? Mert azt üzeni: egészséges, kiegyensúlyozott embert látunk - s ez igaz is. A lapos has jó anyagcserére, egészséges emésztésre utal, s ez egyéb betegségek inzulinrezisztencia, cukorbetegség, szívbetegségek kockázatát is csökkenti.

Különösen jó választás az élő kultúrát tartalmazó joghurt, ami egyúttal a bélflóra helyreállításáról is gondoskodik, így képes megszüntetni a puffadást. A piramis csúcsán az összetett szénhidrátokban gazdag ételek, a teljes kiőrlésű pékáruk és magasabb cukortartalmú gyümölcsök, valamint a vitaminokban, ásványi anyagokban hasizom-erősítő diéta nők számára olajos magok állnak.

Bár ezek is nélkülözhetetlenek a zsírégetéshez, és abban is segítenek, hogy a fogyókúra ideje alatt se érezd magad kimerültnek, fogyasztásukat nem szabad túlzásba vinned.

Kapcsolódó cikkek

Így lesz lapos a hasad 2 hét alatt! A diéta ideje alatt fogyassz bőségesen folyadékot, lehetőleg ásványvizet, gyógyteát vagy cukrozatlan gyümölcslevet.

A kávé, a fekete tea, a fehér liszt, a kristálycukor és az alkohol azonban a piramison kívül rekedt, ezek fogyasztása tehát nem megengedett a diéta alatt, mert súlyosan befolyásolnák a test természetes méregtelenítő folyamatait, melyek nélkülözhetetlenek a hasi zsír leolvasztásához.

Mintaétrend Reggeli: saláta egy paradicsomból, egy paprikából, 5 dkg sovány sajtból. Tízórai: egy kivi.

hasizom-erősítő diéta nők számára black latte ár

Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre szójafőzelék. Uzsonna: egy zellerszár.

További cikkeink a témában

Vacsora: egy marék dió, egy kis poharas joghurt. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják.

Egészséges bevásárlás – Kiss Virág tippjei diétás étrendhez

Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét. Tízórai: két répa.