Szabályok:

Főtt tojásos diéta

Tartalom

    főtt tojásos diéta

    Blikk Rúzs Hogy miért tojás? Mert ez egy olyan esszenciális tápanyagforrás, ami a C-vitamin kivételével mindent biztosít. Tömve van B, B2- A- és B5-vitaminnal!

    főtt tojásos diéta

    Ezen felül az ásványi anyagokat is tartalmazza, amire szükségünk van, mint vas, cink, kálcium, magnézium, kálium és E-vitamin. Itt van a diéta tervezete: Érdemes némi mozgást is beiktatni a napokba!

    főtt tojásos diéta

    Első hét: Reggeli: gyümölcs és 2 főtt tojás Ebéd: gyümölcs és 2 szelet kenyér Vacsora: saláta és grillezett csirkemell Kedd: Reggeli: gyümölcs és 2 főtt tojás Ebéd: zöld saláta és grillezett csirkemell Vacsora: 2 főtt tojás, saláta és narancs Szerda: Reggeli: gyümölcs és 2 főtt tojás Ebéd: sajt, főtt tojásos diéta szelet kenyér, paradicsom Vacsora: saláta és grillezett csirkemell Csütörtök: Reggeli: gyümölcs és két főtt tojás Ebéd: gyümölcs Vacsora: saláta és grillezett csirkemell Péntek: Reggeli: gyümölcs és 2 főtt tojás Ebéd: főtt zöldségek és 2 főtt tojás Vacsora: grillezett hal és saláta Szombat: Reggeli: gyümölcs és 2 főtt tojás Ebéd: gyümölcs Vacsora: saláta és grillezett csirkemell Vasárnap: Reggeli: gyümölcs és 2 főtt tojás Ebéd: főtt zöldségek, csirke és paradicsomsaláta Vacsora: főtt zöldségek.