Az egészséges fogyókúra - tippek saját tapasztalatomból • Magazin • Sportolj Ma

Fogyókúra egészségesen

Jó lenne úgy napozni, hogy nem kell fogyókúra egészségesen a hasad?

Egyszerű és könnyen betartható, egészséges diétás módszerek és tippek azoknak, akik fogyni, szinten tartani, vagy csak egyszerűen egészségesebben szeretnének étkezni lemondások nélkül. Az egészség, a csodás alak nem kiváltság, hanem számodra is egy elérhető lehetőség. Akár szép alakra szeretnél szert tenni, akár csak a jelenlegi formád akarod megőrizni, esetleg az egészséged és az életerőd szeretnéd visszanyerni, jó helyen jársz.

Azonban van rajtad néhány kiló plusz, amitől szívesen megszabadulnál? Még nem késő!

A fogyás 10 aranyszabálya

Étrend 1200 kalória kell tenned mindezért? A fogyás akkor indul be hatékonyan, ha odafigyelsz a táplálkozásodra!

Nem elég az adagokat csökkenteni, fontos, hogy a tápanyagok arányára is odafigyelj! Étkezz változatosan, egyél sok zöldséget és gyümölcsöt! Próbálj meg napi alkalommal kisebb adagokat enni, és csökkentsd a vacsorád kalóriatartalmát!

Ez nem segít!

A pontosan kiszámítható vitamin- és ásványianyag-bevitel érdekében étrendedet táplálékkiegészítőkkel tökéletesítheted. Egyél minél több zöldséget, gyümölcsöt, és inkább kis adagokat egyélForrás: Thinkstock A fogyás esetében fontos a megemelt fehérjebevitel, fogyassz sovány, fehér húsokat és tejtermékeket. Ezeket kiegészítendő jó alternatíva lehet egy fehérjeszelet vagy egy proteinpalacsinta.

A szétválasztó diétával karcsúak és fittek lehetünk Egészséges fogyókúra Edd magad karcsúra - Három hónapos diéta Hosszú távú, garantált fogyás éhezés és lemondások nélkül, valamint több energia és életöröm. Sikeres fogyókúra egészségesen Whitney dékán fogyás Ezt ígéri a szétválasztó diéta, amelynek világszerte egyre több híve van.

Fehérjekészítményekből ma már cukor- laktóz- és gluténmentes termékek is elérhetőek a piacon. Űzd el a lakásból a cukros, lisztes ételeket, édességeket, péksüteményeket, és szerelkezz fel megfelelő tápanyagokkal: alacsony glikémiás indexű szénhidrátforrásokkal, zsírszegény fehérjeforrásokkal, rostban gazdag ételekkel, zöldségekkel, gyümölcsökkel, esszenciális zsírokkal, vitaminokkal és ásványi anyagokkal!

Aki főz...

Minden, amit a fehérjékről tudni kell Azzal nagyjából mindenki tisztában van, hogy aki sportol, és izomzatot szeretne építeni, annak fokozott fehérjebevitelre van szüksége.

De azt tudod, hogy pontosan mennyit és milyen formában kell fogyasztani belőle?

ENNÉL ROSSZABBAT MÉG NEM ETTÜNK !!! 😖 - Egzotikus gyümölcs kóstolás a barátommal

És azt hallottad már, hogy a fogyókúrázóknak is elengedhetetlen a fokozott fehérjebevitel? Olvasd el a Life. A célod az optimális testösszetétel elérése legyen, ehhez pedig nem kell számolgatni a kilókat!

gyorsan fogyni hasról

Ha csak a súlyodból veszítesz, jó eséllyel nem fog csökkenni a testzsírmennyiséged. Lehet, hogy a mérleg kevesebbet mutat majd, de nem leszel feszes és tónusos! Lehet, hogy a mérleg kevesebbet mutat majd, de attól még nem leszel feszes és tónusosForrás: Thinkstock Ne keseredj el, ha az elején könnyebben megy a fogyás, utána viszont lassul annak mértéke. Ez törvényszerű, mert az elején főleg vizet veszítesz, amit a több étel miatt raktározott el a szervezeted.

ch szegény étrend

A zsírból történő fogyás lassabb mértékű, heti 0, kg testsúlycsökkenés jelenti a megfelelő testzsírcsökkenést. Figyelj oda a megfelelő folyadékfogyasztásra! Naponta igyál legalább fogyókúra egészségesen liter cukor- alkohol- és szénsavmentes folyadékot.

fogyást elősegítő gyógyszerek

A legjobb és legkézenfekvőbb választás a víz. Te sem iszol eleget? A diétázók mégis gyakran esnek abba a hibába, hogy a jobb ízélmény miatt nem vizet, hanem üdítőt isznak.

diéta étrendek

Milyen jó lenne, ha az ember ugyanúgy tudna sóvárogni a víz után, ahogy egy szelet csoki vagy egy finom sütemény után. Pedig ez nem is lehetetlen, csupán trükközni kell egy kicsit, és a sima vizet úgy kell ízesíteni, hogy az fogyókúra egészségesen legyen finom és egészséges.

Egészséges fogyókúrás és diétás tippek, módszerek

Hetente legalább háromszor sportolj minimum 40 percen át. Ennek gyakoriságát természetesen növelheted. Az ideális az lenne, ha napi szinten legalább fél órát mozognál!

l karnitin karos hatasai

Az fogyókúra egészségesen az lenne, ha napi szinten legalább fél órát mozognánkForrás: Thinkstock Az aerob jellegű edzés mellett végezz erősítő edzéseket is, akár az edzésidőt elfelezve.

Az erősítő edzések tesznek tónusossá, feszessé, míg az aerob jellegű edzés a testzsír csökkentésében segít. A legnépszerűbb diétát támogató hatóanyag az L-karnitin, ami egyébként egy, a szervezetünkben megtalálható aminosav-tartalmú vegyület.

Mivel a karnitin a zsírsav szállítórendszer alkotója, így a zsírokban lévő energia rajta keresztül használható fel, tehát a zsír energiává történő átalakításához szükséges. Ha fogyni szeretnél, úgy célszerű megnövelni az L-karnitin mennyiségét edzések előtt. Sportolás után pedig fogyassz egy adag fehérjeturmixot.

Unod már a koplalós, vagy a sok lemondással járó egyoldalú fogyókúrás, diétás módszereket?

Mindig figyelj arra, hogy a motivációd ne lankadjon! Tartsd észben, akár egy cetlire vagy a hűtő ajtajára felírva, hogy mi is a célod, miért is vágtál bele ebbe az egészbe, és milyen érzéseid voltak, amikor csalódtál magadban és a kitartásodban. Bizonyítsd be magadnak és ne másnak! Egy nyűgösebb napon, amikor a motivációd a béka feneke alatt van, és semmi kedved elmenni edzeni, jó ötlet lehet segítségül hívni egy edzés előtti, úgynevezett pre-workout készítményt.

37 Fogyòkùra ideas | egészséges életmód, zsírégető ételek, egészség

Felejtsd el a csalást, ez nem más, mint önámítás! Amíg a kívánt külsőt eléred, addig csak ez lebegjen a szemed előtt! Kapcsolódó cikkek.