Kenyér, diéta alatt?

Fogyókúra alatt milyen kenyeret együnk

Tartalom

    fogyókúra alatt milyen kenyeret együnk

    Keress receptre vagy hozzávalóra Tényleg ne együnk kenyeret, ha diétázunk? A dietetikus válaszol! Ha diétázunk, milyen szénhidrátot ehetünk, naponta hányszor és mivel helyettesíthetjük, ha szükséges?

    fogyókúra alatt milyen kenyeret együnk

    A Mindmegette. Nemrég kezdtem el fogyókúrázni. Nagyon szeretném kihagyni a kenyeret az étrendemből, de sajnos nagyon szeretem. Milyet ehetek, naponta hányszor, és mivel helyettesíthetem, ha szükséges?

    fogyókúra alatt milyen kenyeret együnk

    Nem ajánlom a kenyér elhagyását, hiszen szereted, így fontos a számodra. Egyébként is: a teljes kiőrlésű lisztből készült kenyerek, péksütemények és tésztafélék a teljes gabonaszemet, így annak héját és a benne lévő rostokat, valamint értékes anyagokat is tartalmaznak, főként B1- és B2-vitamint, pantoténsavat, magnéziumot, cinket, mangánt, krómot, valamint szelént.

    A teljes kiőrlésű pékárukban található rostok csökkentik a szervezet inzulinigényét és a vérzsír szintjét, emellett segítenek a bélrendszer karbantartásában, valamint a jóllakottságérzés kialakulásában.

    fogyókúra alatt milyen kenyeret együnk

    Lehetőség szerint napi alkalommal iktass be az étrendedbe, legalább szelet kenyérfélét vagy db magos péksüteményt!