Vajon mi a mediterrán étrend titka?

Dash diéta piramis, DASH-diétával harcolhatunk a magas vérnyomás és a rák ellen

Tartalom

    dash diéta piramis hogyan fogyjunk diéta nélkül

    Többek között elnyerte a legegészségesebb diétának és a legjobb cukorbeteg étrendnek járó elismerést is. A DASH-diéta alapjai Az étrend alapját rostban gazdag zöldségek-gyümölcsök, teljes kiőrlésű gabonafélék, sovány fehérjék, alacsony zsírtartalmú tejtermékek adják.

    dash diéta piramis 6 kg fogyás 2 hónap alatt

    Fontos továbbá, hogy csökkentsd a táplálkozás során bevitt sómennyiséget. Ezen kívül természetesen lényeges, hogy kevesebb kalóriát fogyassz, hanyagold a vörös húsokat és természetesen a cukorban gazdag édességeket.

    dash diéta piramis puffasztott búza fogyókúra

    Korábbi cikkünk segítségével kiszámolhatod, mennyi a számodra ajánlott napi kalóriabevitel. Fontos, hogy naponta legalább öt adag friss zöldséget-gyümölcsöt fogyassz - tehát minden étkezés tartalmazzon ilyet.

    Sós rágcsálnivalók helyett válassz olajos magvakat - diót, mogyorót, mandulát - ám ezekből alkalmanként csak egy-egy marékkal fogyassz, hiszen bár rengeteg hasznos esszenciális zsírsav van bennük, kalóriatartalmuk nem alacsony.

    dash diéta piramis diéta 14 napos

    Mennyi sót ehetsz? A diéta a napi nátriumfogyasztást milligrammban maximalizálja, de még jobb, ha csak napi milligrammot viszel be a szervezetedbe. Ez a mennyiség nagyjából egybecseng az Egészségügyi Világszervezet ajánlásával: milligramm feletti nátriumbevitelt nem javasolják.

    dash diéta piramis nem tudok hasról fogyni

    Erről bővebben olvashatsz korábbi cikkünkben. Természetes fontos észben tartanod, hogy nem csupán sós nassolnivalókkal viszel be a szervezetedbe sót, és nem csak annyit fogyasztasz, amennyit főzés során adsz az ételekhez. A feldolgozott élelmiszerek rengeteg sót tartalmaznak - ha nem szeretnéd lassítani az anyagcserédet, és dash diéta piramis akarod kerülni a hasi hízást, akkor iktasd ki őket.

    dash diéta piramis bevált gyors fogyás