Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm!

A tartós fogyás titka

2. Kis jutalmak

Ennek oka legtöbbször az, hogy olyan diétás megoldásokkal próbálkozunk, amelyek távol állnak a kiegyensúlyozott táplálkozástól, hosszútávon nem tarthatók, az a tartós fogyás titka - sokszor a hormonrendszer működését is - előnytelenül befolyásolják.

Jojó effektus A jojó effektussal szinte mindenki találkozott már, aki valaha súlyfölöslegtől próbált megszabadulni, ez ugyanis a helytelen fogyókúrák tipikus ismertetőjele. Mikor az energiabevitelt drasztikusan csökkentjük, látványos fogyást észlelünk. Ám amint abbamarad a koplalás, észrevétlenül ismét hízni kezdünk és két nap alatt visszaszedjük azt, amit leadtunk.

Edd magad karcsúra! Csúcsminőségű fogások a Te anyagcseretípusodra szabva: Megújult a Metodic Food

Rosszabb esetben még több plusz kiló rakódik ránk. Ezt a testtömeg ingadozást nevezik jojó effektusnak. Az optimális fogyókúra 12 pontja Mivel nem vagyunk egyformák, nagy egyéni különbségek lehetnek az eredményes fogyókúrát tekintve.

fogyókúra 14 éveseknek étrend 60 felett

Ám mindannyiunk számára a legfontosabb cél, hogy a fogyást a zsírraktárak csökkentésével és ne az értékes izomzat elvesztésével érjük el. Ehhez azonban a rendszeres testmozgás is elengedhetetlen.

Érdemes néhány alapszabályt szem előtt tartani! A fogyás mértéke ne legyen több mint heti 1 kg.

egyszerű fogyókúra étrend hogyan fogyjunk tartósan

Havonta méressünk testzsír-arányt. Legyen étkezésünk mértékletes, változatos.

diéta 45 évesen fogyókúra diéta

Naponta ötször, kis adagokban étkezzünk. Csökkentsük a telített zsírtartalmú ételek - vaj, húsételek, vajkrémes sütemények - fogyasztását.

  • Június
  • Fogyás 60 kg

Kerüljük a szélsőséges diétásprogramokat. Ne alkalmazzunk gyógyszert vagy boszorkányfőzetet, de a bőséges folyadék-fogyasztásra figyeljünk oda, hiszen mindennek a víz az alapja. Kerüljük a cukorfogyasztást, helyette komplex szénhidrátokat - zöldségeket és gyümölcsöket - fogyasszunk.

napi kalória fogyáshoz fogyókúra gyógyszer nélkül

Emeljük a rostbevitelt zöldség, gyümölcs, zabkorpa formájában. Fogyasszunk több Omega-3 zsírsavat, például halakat, tengeri herkentyűket, lenmagot, diót.

1. Vészhelyzetre

Növeljük a kondicionáló edzések számát! Végezzünk gyakorlatot kis súlyokkal, nagy ismétlésszámban vagy válasszunk alakformáló tornát.

Prevenció Patika Az eredményes, tartós fogyás titka: a tudatos fogyókúra A fogyókúra papíron nagyon egyszerű: a kulcs az, hogy a bevitt energia mennyisége alacsonyabb legyen, mint a leadott energiáé. Viszont ezt lehet okosan és felelőtlenül is csinálni - most megmutatom, mi a titka az előbbinek! Tisztázzuk már most, hogy a fogyókúra egy komoly változást jelent a szervezetünk számára, amit ésszel, megfelelő körültekintéssel kell végezni, máskülönben nemhogy eredményeket nem fogunk elérni, de még ártunk is magunknak. Igaz a legenda? Le lehet fogyni 1 hónap alatt 10 kilót?

Ezzel az izomrostok közötti zsír csökkenthető. Végezzünk minden nap alacsony intenzitású, hosszan tartó aerob edzést! Ilyen például a kocogás, gyaloglás, kerékpározás, evezés, úszás.

  • Mi a tartós fogyás titka?
  • 1800 kcal étrend minta

Ezzel elérhető a bőr alatti zsírréteg csökkentése. Legjobb a reggeli testmozgás, mivel utána még 18 órán keresztül magasabb az alapanyagcsere. Boros Szilvia.